Hello!

It appears that you are in the United Kingdom, would you like to visit our local website?

UK FlagGo to Wolffepack UK Stay on Wolffepack PL

Hello!

It appears that you are in Canada, would you like to visit our local website?

CA FlagGo to Wolffepack CA Stay on Wolffepack PL

Hello!

It appears that you are in the United States, would you like to visit our local website?

US FlagGo to Wolffepack US Stay on Wolffepack PL

Hello!

It appears that you are in Japan, would you like to visit our local website?

JP FlagGo to Wolffepack JP Stay on Wolffepack PL

Hallo!

Er scheint, dass Sie in Deutschland sind, möchten Sie unsere deutsche Website besuchen?

DE FlagZU WOLFFEPACK DE GEHEN Stay on Wolffepack PL

HAllo!

Er scheint, dass Sie in Österreich sind, möchten Sie unsere deutschsprachige Website besuchen?

DE FlagZU WOLFFEPACK DE GEHEN Stay on Wolffepack PL

Hallo!

Er scheint, dass Sie in der Schweiz sind, möchten Sie unsere deutschsprachige Website besuchen?

DE FlagZU WOLFFEPACK DE GEHEN Stay on Wolffepack PL

Hello!

It appears that you are in France, would you like to visit our local website?

FR FlagGo to Wolffepack FR Stay on Wolffepack PL

Dożywotnia Gwarancja|Darmowa przesyłka przy zakupach powyżej 700 zl|Bezproblemowe zwroty

Zwroty

Jeśli zamówiłeś produkt na naszej stronie (wolffepack.com) i nie jesteś z niego zadowolony, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie przesyłki i otrzymać pełen zwrot kosztów*. Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, chętnie go naprawimy lub wymienimy Twój Wolffepack. Więcej informacji TU.

By zwrócić product, prosimy skontaktować się z nami na info@wolffepack.com by uzyskać Twój Numer Autoryzacji Zwrotu (RAN) i instrukcje jak zwrócić plecak.

W momencie kiedy otrzymamy Twój plecak(i) zwrócimy Twoje pieniądze bez pytania.

Prosimy zrócić uwagę, że procedura zwrotu pieniędzy może zająć do 2 tygodni po tym, jak otrzymamy Wolffepack, który nam zwróciłeś.

Pragniemy ciagle ulepszać nasze produkty i Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna dlatego, jeśli to możliwe prosimy o informację, co moglibyśmy zmienić, by spełnić Pańskie oczekiwania.

*Orginalny Koszt Przesyłki nie jest zwracany i klienci są odpowiedzialni za koszt przesyłki zwrotnej, o ile powodem zwrotu nie jest gwarancyjny defekt produktu.

Join our mailing list

Keep up to date with all of our news

SEARCH THIS STORE